tisdag 22 mars 2011

ANNAGGI de blir NOU vår nu!

Idag visade ödet åt mig att våren är påväg. iallafall tänker jag se på saken så! Kom nyss ut från citybussen från caribia då jag märkte att jag glömt mina favorit vantar i bussen.. Självklart måste ju detta betyda att någon bestämde sig för att jag inte mer behövde mina vantar eftersom det skall bli vår nu :)
Annars om det inte är så.. så kan jag berätta hur otroligt arg jag är på att jag glömde mina vantar. Har absolut aldrig haft vantar så länge som jag hade dessa och de var så bekväma att använda till vardags och t.o.m när man länka. Jag vet att jag aldrig mer kommer att få se dem... Så varifrån skall jag nu få skaffat några värmande vantar denhär årstiden? :( får väl bli ett varv till Hong Kong imorgon då och hoppas att de har några billiga och bra.
Blir väl ingen promenad från Åbo imorgon pga att jag inte äger ett par vantar..

Inga kommentarer: