torsdag 17 mars 2011

i wouldn't say that right now if i were you..

Rapporterar från min praktikplats:
Känslan när en kund frågar om man är från Estland..
sucks.
Jag kan hantera det att alla tror att jag är en svensk men, kom igen?! EESTI?!


Där satt man då, utförde en nerlugnande ansiktsvård för en fräck människa som nyss anlänt från gymmet. AKA förlåt förlåt! ja är en dålig människa men hela vården blev genast mycket sämre efter att hon förolämpat mig.. Och det värsta var, hon bad inte ens om förlåtelse. -.- okei okei, så illa tog jag det inte! visste bara inte om jag skulle gråta eller skratta! :D
oh well, inte mitt problem att hela vården blev en mindre lyckad vård fast hon nog tackade för vården efteråt och tyckte att det var avnjutande but then again, people do say much they doesn't mean.

ps. DNA mokkula rekommenderas ej. Därav dessa otroligt långa pauser av bloggandet...

Inga kommentarer: