torsdag 24 mars 2011

stort uppdrag på G!

Hade då min lärare på besök till praktikplatsen idag, det gick ju lätt! Märkte bara att jag gav min dagbok som ännu inte är tillräcklit ifylld.. uups.
Skall iallafall nudå försöka få enhetschefen/rektorn i vår skola övertalad att jag kan åka iväg på söndag/måndag på en RVB produkt-hej-seli-svejs grej på båten eller rättare sakt, fixade jag mamma att ringa till henne :) orsaken var ju då för att jag är under 18år ännu.. Ibland, otroligt många ggr skulle mitt liv vara åtminstone 80% lättare med ålder. Oh well, bra att man är ung också är och hinner skämma ut sig! ÄR ju ungefär bara en månad och en vecka kvar

Hinner i vilketfall inte på produktpresentationen på lördagen vilket inte störde så mycket för dem där på RVBproduktgrejen men hoppas att jag får några papper att läsa på om produkterna.. Kan bli lite svårt annars att försöka sälja dem där på båten. HOPPAS HOPPAS HOPPAS jag inte blir BESVIKEN på Axxell's otroligt dumma skolsystem.

Inga kommentarer: