fredag 18 mars 2011

inte för att vara negativ men.,

Är jag faktiskt den enda som oroar mig över hela katastrofen med Japan? Ja tsunamin är väl över nu då men jag talar faktiskt om dendär giftiga gasmolnen.. Det kan ju inte vara hur hälsosamt som helst! Visst har vi lite tur endå här i Finland eftersom vi ligger så långt ifrån men jag tror att de giftiga molnen kommer att förorsaka nån annan katastrof i ett annat land.
Låter lite väl pjokigt att börja dra upp dedär med "jordengårunder2012" men sedan slog det mig.. Har det s.k uppdraget redan börjat? Precis ingen människa tror ju att det kommer att hända för att det verkar ju rent omöjligt att hela befolkning skall dö på samma gång och hela jorden förstöras.
Så hur ligger det då till med Japans tillfälle? tänk om detta var början. Hela 14 000 säg redan ha bekräftats döda i Japan. o.O
jag tänker dock inte iallafall panikera. Tänker leva mitt liv 110% ut iställe! :D

Inga kommentarer: