tisdag 22 mars 2011

dagens planer och morgondagens planer.

Idag vaknade jag av någon underlig anledning redan kl 7 på morgonen.. bestämde mig för att hastit springa ut en sväng på länk och in via FPA och föra mitt hyreskontrakt.. kvinnan där "rådgivaren" sa att studielånet skall granskas i Karis och visste inte hur länge exakt det skulle ta innan jag får besked/lov men tyckte att det borde inte ta så länge eftersom det är rätt lugnt på våren.
Sedan köpte jag hem en massa nödvändiga skönhetsprodukter och PUFF, där försvann 20€ för lite rengöringsmjölk, eyemakeremover, bodylotion..

Funderade om jag skulle imorgon eftersom jag är ledig åka in till Stan (åbo) med bussen för att sedan gå/länka hem före min tandläkartid 12:30 i Pargas. Får se, skulle vara rätt kul nog och bränna lite kalorier men får se hurdant väder det är..

Inga kommentarer: