måndag 23 augusti 2010

don't tell anyone how we hold hands.

Haloo alla! Vaknade klockan 7:30 när en viss gosse skulle ti skolan. Tyckte faktiskt lite synd om honom eftersom jag själv först måste åka iväg till skolan kl 12 .
Bestämde oss endå igår för att se på film tisammmans eftersom vi båda var ganska uttråkade där en 10tiden. Hade otroligt fun med några komedifilmer som han hämtade. Hade planerat att vi skulle hyra film från R-kiosken men eftersom vi nu bestämde oss så sent så fick de bli nå random.
Har idag kunddag 12-18?20? skall bli helt nice eftersom vi får syssla med artificiella naglar !
Skall nu fundera på hur jag skall färga mitt hår på fredagen när världens sötaste sofie kommer ti mig. Har lust att bli brunett men endå vill jag aldri ge upp blont hår.. :)
see you later!

Inga kommentarer: