lördag 7 augusti 2010

final countdown!

only two days left at inkoo!

Var idag till IKEA och handlade kärl och andra nödvändiga saker som behövs för att överleva osv. Dock var det vissa saker som vi inte "hann" söka efter. Var även hastit in till Jumbo Dna-kauppa och köpte en "mokkula" dvs löst bredband? Det kan jag färdigt säga, bredbandet sög.. Skall ringa tillbaka dit imorgon och gnälla lite och förhopningsvis få en ny fungerande.

Glömde att berätta att jag igår var och hälsade på min kära gudmor ut till holmen Vålö. Kom hem ungefär kl 1 på natten och gick hem från hamnen. Jag gå... 4,5 km för att slippa hem och sedan sto ute i kylan och knacka på fönster och dörrar tills jag tappade tålamodet efter sisådär 2h. Traskade vidare till bakdörren och bröt in mig helt enkelt. Då märkte jag även att ingen var hemma...

Iallafall.. Nu har jag ju färgat och fixat mitt hår igen! vad tycks?

Inga kommentarer: