tisdag 10 augusti 2010

i've hurt myself today..

Idag vaknade jag och sara i lugn och ro. Orkade inte stressa för att åka in till Åbo. Satt och proppa i oss grönsaker medan vi sakta men säkert gjorde oss i ordning. När vi sen skulle komma till K-markets bankautomat fick jag ju såklart blackout! mindes inte min pinkod... Som tur hade jag femman och lite småmynt i plånboken så jag slapp iallafall med bussen till Åbo.
När vi väl var framme ösregnade det så vi gick raka vägen till Tatueringsstället. Visade sig att vi skulle på tungpiercingen för 20€ om vi kom tillbaka kl 16-17 då dom hade "happy hour". Så vi tassade iväg och yra i Hansa köpcentrum. Där köpte jag faktiskt... inget. Förutom från apoteket, desinfieringsmedel och munsköljsvatten. hurra!
Så, rent ut sakt... kom vi tillbaka till salongen kl 16 och väntade på vår tur. Sara gick först in och dreglade över piercarens händer, men han förklarade att det var helt normalt. När Sara väl var färdigt var det första hon sa åt mig "v*ttu.. de tar sjukt.." nice tänkte jag.. överlever jag detta?! Oh well, sedan var det min tur och ja kan säga att det tog inte så värst sjukt att ta piercingen men efteråt.. nu.. Skulle jag aldrig i livet ta det om pånytt! :D Jag menar... vi kan knappt äta nåt. och dagenefter sägs vara den värsta så att... good luck! :D få se om vi överlever natten...

Inga kommentarer: