tisdag 3 augusti 2010

Mina sista dagar kvar

Haloo alla läsaren!
Har tyvärr haft semester i sisådär 2 veckor och inte bloggat ALLS. Väldigt dåligt gjort jagvet, men det är sommar och jag har bara måsta ha lite slappt i en vecka efter att jobbet slutat så jag åkte iväg till Pargas.. Vilket jag heller inte diskuterar om här nu...
Men iallafall kan jag berätta den goda nyheten att jag iallafall fick tibax mitt studiekort och alla bibbakort från Nagu SALE! TJUHUUU.

Som ni knappast vet är det här mina sista dagar i Ingå också. Nej, jag åker inte tibax till internatet och nej, jag kommer inte att dö. Men saken är så att jag äntligen hittat en passligt ETTA åt mig i Pargas. Dit kommer jag att flytta till åtminstone ett år framåt.
Så jag sitter för tillfället och packar massor med saker ner. Väntar även på Cessi W som kommer att hämta massor med pafflådor från sitt jobb åt mig. Tycker det är väldigt stressit just nu men jag längtar endå efter att få bo ensam. Måste även skaffa MOKKULA! så som ni vet kanske jag inte kommer att kunna blogga eller annars inte vara på datorn eftersom jag inte kommer att ha något internet där i min lägenhet tillförst.
saknar er alla redan ! <3

Inga kommentarer: