onsdag 4 augusti 2010

saknad?

Satt igår och tittade hela natten på åskan, mycket mysigt. Textade även till en person om han var vaken och det slutade med att han ringde till mig och vi talade en stund även fast han var på fest. Tyvärr slutade det lite allvarligt talk och jag vet inte längre hur, var vi står.
Även fast jag på sistone flörtat med ny gosse saknar jag endå kanske dendär ena men, det är no förbi redan.. Iallafall tänker jag låta honom vara så att han inte behöv ta mer skit från mig. oh well, bra att nåns kärleksliv är i skick!
Så jag är här igen, betalade räkningen till hyran. Strömmen kommer på först på måndag så jag kommer bara att föra vissa saker dit på fredagen samtidigt som kontraktet skrivs under. Flyttar officiellt in på måndagen antagligen. Måste även byta Adress.

Inga kommentarer: