måndag 9 augusti 2010

On the road

Haloo alla bloggers! Tänkte jag skulle snabbt skriva ett inlägg här medan jag åker i Pappas ambulansbil hit bak tillsammans med alla mina möbler. Skall väl måsta ta en bild och lägga upp den här senare ikväll eller imoron.
Är påväg till min lägenhet i Pargas. Glömde att berätta att jag nu även har bytt adress! officiellt alltså..Måste bara säga att denhär "mokkulan" (löstbredband) är underbar. Nu kan jag sitta i 2-3 timmar i bilen och data! how nice isn't that?!
Idag måste jag då, städa,städa, städa hela kämppän. Skura, tvätta, sopa and so on. Har ännu heller ingen säng :( vet inte om jag vågar fråga pappa om en säng heller... oh well.. får sova på soffan tills jag blir miljonär på mitt jobb (som jag kommer att skaffa) Senare ikväll när jag lite fått packat upp kommer Sara till mitt för att hjälpa mig överleva första natten. Och jaa, vi skall supa of course, men bara för att vi imorgon kommer att åka in till Åbo och ta tungpiercing!!!!

ps. Väntar redan till den 27 då Såfii kommer ti mitt övernatten hela vslutet<3

Inga kommentarer: