tisdag 31 augusti 2010

miss u!

haloo alla bloggers! hade ett hejsan veckoslut med Såfie hos mig! (;
Träffade även en viss Staffan som gick på samma dagis som mig -98. Hade inte sett han på hela 12 år så det var j*vligt nice att se han och hans flickvän.
Lördagen bestod av många drinkar(bl.a brännvin, lime pisang och rekorderling jordgubb-lime) och så lite myspys och massa "snääsk". Även fast den slutade med att jag inte sovde hemma hos mig (;
Skall absolut lägga upp lite bilder senare!
Fick igår lite chock once again när jag fick veta att en viss person kört ut igår kväll. Men som tur kunde jag lite pusta ut efter att fått träffa honom och se att han mår okey. Märkte förståss att han var en aningen spänd så jag försökte mitt bästa med att massera upp honom lite i ryggen vilket ledde till att jag inte vågade låta honom gå ensam hem igen för säkerhetensskull så jag "hamnade" gå tillsammans hem till han och sova. Skall idag träffa honom igen och ta hand om honom när han har blivit flunssig..antagligen pga mig.
Anyway, känner jag ett starkt drag igen. Människor berättar att "akta dig" men jag kan inte. Jag börjar helt enkelt sakna ditt sällskap. Kan knappt sova ensam mer. Som sakt. "yeah the bad boys are always catching my eyes.."

ps. Sen skall jag också berätta att jag saknar min mamma också, fast jag träffade henne för två veckor sen. Hon är helt enkelt bäst!

Inga kommentarer: