tisdag 17 augusti 2010

one step at the time

Helloy! Gårdagen var ett enda stohej eller rättare sakt natten. Fick besök av 3 gossar kl 23:00 ungefär. Ni kan ju gissa hur tysta två av dem var, dvs dom som inte körde bilen. Anyway slutade det med lite myspys enda till klockan 3 eftersom ingen av oss kunde få sömn i min lilla "bastulägenhet". Vaknade i värsta hjärtattacken av min väckarklocka kl 6. Absolut, vi började alla klockan 8 nästa dag! Iallafall fick vi skjuts med gossarna till skolan så Sara blev överlycklig för att hon inte behövde gå 1,2 km...
Skolan gick helt okej, är lite besviken på vår engelska kurs eftersom den verkar väldigt LAME! Idag gick vi igenom engelska alfabetet?! I mean; W-T-H?! Hittade även mina gamla arbetsskor i salongen vilket var supert! betalade faktiskt 100€ för dem... Just det! vi började ju också med vår artificiella nagel-kurs idag, vilket i sin tur slutade med att vi satt och gjorde manikyr på varandra, saknar lite salong arbete! ohwell. börjar ju med kunddag genast nästa måndag.

Kom genast att tänka på när jag senast igår sa att jag gärna skulle fa på en dejt igen! Det var verkligen år och dar sedan jag gjorde det! Och då fick jag väl min egen lilla mysdejt på en måndanatt.

"Truth is, everybody is going to hurt you; you just gotta fint the ones worth suffering for" - Bob Marley

Inga kommentarer: