lördag 26 oktober 2013

leffa, krog och lyni..


Igår gjorde jag något jag inte har gjort på evigheter. Jag drog iväg till bio salongen och kollade på film. Filmen vi kollade på var Selänne, en dokumentär om en av Finlands bästa Hockey spelaren om ni frågar mig. Jag brukar aldrig se så mycket på dokumentärer men denna var faktiskt rätt så bra! kan rekommendera den varmt.

Efter en lyckad leffa kväll catchade jag upp med Risto, Seba och två av Sebas kompisar. Satt först på två krogar tills vi på något sätt blev manipulerade med Seba att vi skulle gå till Lyni aka. Marilyn Night Club. Inne där hittade man förstås flera Ingåbor och stället var faktiskt rätt så fullproppat. Måste erkänna bara att jag kände mig gammal där då de flesta såg ut att de nyss skulle ha fyllt 18 år eller t.o.m underåriga...

Inga kommentarer: