fredag 25 oktober 2013

Suit Up party and cool story Bro, Sara!

fest i Apan. 
Så Sara anlände till Åbo runt kl 18 tiden och vi begav oss mot Monkey nattclub nångång klockan 22.

Där träffade jag många bekanta bl.a. Risto, Erik, Arthur, Hanna och Sara hittade även en ny vän åt sig...

Fick verkligen kämpa för att få hem Sara denna gång, hon skulle dansa och dricka och hänga med den okända killen jag presenterade henne för tidigare på kvällen med utrycket "haaave you met Sara?" :D

Hem slapp vi nångång runt kl 3 tiden och fick med mig både Risto och den nya killen som vi träffade. Hur komisk kväll som helst, och jag gillade starkt Saras #BarneyStinsonStyle som hon körde med hela kvällen! TACK för många skratt!

försökte få en anständig bild på mig o Risto men dehär var det bästa vi lyckades med.. Trust me, ni ville inte se dom andra bilderna från kvällen! 

Inga kommentarer: