tisdag 8 oktober 2013

Nya utmaningar.

Arbetsveckan är över och jag har fått bekanta mig med affärssidan. Konstigt att säga att man faktiskt får mer ut av detta nya jobb än att jobba som spa terapeut, ja eller iallafall just här.
Att få hjälpa en kund som söker någon produkt men inte vet riktigt vad han/hon behöver. Det är typ som att göra en hudanalys på 3 minuter. And I love it!
Hur som helst, sade jag att jag även då kommer att vara på shop-sidan dvs klädsidan. Kan säga att det är tur att jag inte är så intresserad av de kläder de har där, annars vore min plånbok lätt tom helatiden :( Men klädsidan är även rätt okej, börjar vänja mig mer med allt nytt!

Förstås har inte veckan varit den lättaste heller, har ju fått med mig värsta snuvan och vissa dagar tappade jag rösten totalt, men denna gång är jag ju medveten om att det rör sig om en vanlig flunssa.

På fredagen hade vi även E-type som artistbud. Även fast detta var andra gången jag sett dem spela var jag tvungen att gå och se på dem. Tycker dom är coola som ännu faktiskt spelar ibland!

Annars.. Köpte ett gel-pack med "gör-det-själv" och kan inte säga något dåligt om dem. Jag var riktigt nöjd med min franska lackning på tånaglarna.

Btw, fick även en gåva av arbetsplatsen. En recyceled väska gjort av gamla banderoller. Visserligen var det ju ganska tufft! Men färgerna är något som inte passar mig och funderar nog att varför dom inte kunde lägga det som lön istället..

Inga kommentarer: