onsdag 9 oktober 2013

"ska vi fa på en?" och slutligen en massa rom-cola drinkar.



Så när jag just sluppit hem från dörren igår ringde min gamla klasskompis Hanna och frågade " ska vi fa på en?" Vi fick med oss Ringo som även skulle ut på sjön snart en längre tid.
Satt på Edison baren och diskutera om hur vi ibland får dendär " jag-är-så-jävla-tråkig-ibland" känslan som man kan få då man sitter hemma ett veckoslut.
Fröken Sara anlände också till Åbo runt kl 23.00 tiden och vi fick även Ringos kompis Laine med oss. Hursomhelst slutade det med att vi satt alla hemma hos mig plus Vicke, Tommy och Alexander kanske han hette? drack rom-cola drinkar, spelade vattenfall och lyssnade på musik tills kl 1 då vi äntligen bestämde oss för att gå till nattklubben Forte. Jag och Sara spenderade inte så lång tid där, dansade några låtar tills mitt huvud fick vett i sig och sa " NU HEM "
Så vi kom hem kl 3 för att sedan få sova några timmar innan jag skulle på röntgen kl 8.15.. Never more I say.

Inga kommentarer: