torsdag 24 oktober 2013

You better work, biatch

Så är är jag efter 2,5 månaders paus från all motion. Efter en massa hög med tester hit och dit blev jag förstås så flunssig att jag inte våga riskera någonting. Underligt nog hade jag gått ner 3 kg under denna tid. Men sen igen, min aptit har inte varit världens bästa och jag har väl stressat bort kalorierna eller så är det musklerna som försvunnit :( ?  Men nu ni, här är jag småglad över att jag klarade så mycket som jag gjorde idag!
En sminklös ready kl 12 på dagen betty hälsar med sin protein drink.



Och när vi nu väl började tala om dethär med träning. JAG gör det för min egen skull, ingen annan, för att jag gillar känslan efteråt, man känner som man skulle ha en detox och få bort alla slaggämnen från kroppen.

Tänker också bidra här med nya låtar som kommit in på min "fitness" - lista på mp3an.

1. Avicii feat Adam Lambert &Nile Rodgers - Lay Me Down

Inga kommentarer: