måndag 31 mars 2014

best way to start the day, SUNRISE!

Ni vet hur de säger att de finns två olika sorters människor. De som gillar soluppgången och de som gillar solnedgången. OKEJ, kanske man inte kan stämpla alla under detta men det berättar en hel del om personligheten i alla fall!
Jag har alltid trott att jag var mera för solnedgång, men kom fram till att jag blev beroende av soluppgången. Varje morgon vaknade automatiskt upp redan kl 05.15 om inte tidigare och gick iväg mot stranden. Vet inte hur många soluppgångsbilder jag just nu har på min dator men troligen tillräckligt många att glo på tills nästa resa bär av så jag skall dela med mig av dessa också!
 
måste kanske erkänna att min favoritplats på jorden är Mexico och karibiska havet!






gillade de gamla bryggorna som låg utspridda lite här och där.

beklagar att jag är så blek, men bilden är tagen första dagen! Passa på och ta en morgonlänk i soluppgången när ni har chansen. 







Inga kommentarer: