måndag 17 mars 2014

lilla hjärtattacken man får då datorn inte fungerar..

Dagen började med att jag greps av panik då jag skulle lägga på min dator och skärmen förblev svart. Prövade många gånger och fick ta ut ackumulatorn från den för att få den att stänga av sig.. Efter att jag lät den vara på så länge under tiden jag gick till gymmet och kom tibax hade då strömmen gått ur den och jag kopplade ihop den igen med strömkapeln och voíla! Fick den att fungera igen!

Var hungrig som en varg idag. Tummen upp för min tzatziki sås som kladdade sig överallt.


Kom även hem med nya krimskrams grejer till håret igen som lär skall behövas till resan, litet apotek och ny skjorta från BIKBOK + halsband. Kunde inte bestämma mig om jag skall köra med den långa kjolen eller med midjehöga jeansen?  men båda går ju bra, och även vanliga jeans går också så detta var ett bra köp!

Inga kommentarer: