fredag 14 mars 2014

pappa på besök och biff dag+ ny kamera.

Hade min pappa på besök tillsammans med sin mops (hundras) Sanni med sig. Vi körde en sväng till Gigantti där jag nafsade åt mig en ny kamera. Valde att köra med en Nikon eftersom jag blev så ledsen då min Canon började efter ca 1,5 år ta väldigt suddiga bilder och helt klart omöjlig att använda utan blixt. Lite onöjd är jag med dock skärmen eftersom den är mjuk och inte glas som min tidigare digikamera.

Efter att de åkt iväg gick jag och Sara till en av restaurang båtarna vid strand ån och åt biff. Var riktigt mysig restaurang med båt tema och maten var riktig hyfsad också inte kanske dock en plats jag skulle besöka engång till.

Efter vår biff-middag gick vi gå ner till hamnen igen och jag fick stiga ombord för att söka mitt pass. Och denna gång lyckades jag hitta det! En stor press lämnade hjärtat och nu kan jag småningom börja packa väskan inför semestern! 


Inga kommentarer: