söndag 23 mars 2014

lördage& söndagen 22-23.3. Klar inför resan!

 
 
 
 Skall försöka snabbt dra en genomgång av min semester då. Valt berätta de bästa delarna.
Hursomhelst, hoppade jag av båten för att ta mig över till följande som skulle ta oss till Stockholm. På båten väntade då hon jag reser med Emma på mig  Och ironiskt nog denna helg så var även några andra bekanta och kryssade. Skall lägga upp en tjusig bild på födelsedagsbarnet också bara för att det var så kul att träffa han igen!
 
 


 Även fast vi drack endast 2 cidrar lyckades Emma spilla rött vin över sig dom sista tio minuterna före vi skulle kliva av båten... Ett massa yrandes på busscentralen och slutligen hittade vi fram till Arlanda!
Såhär underhållande hade vi det i våra 8 h på ett stängt flygfält. Undrar vad folk trodde om oss då vi låg på en träbänk ihopkurrade, sminklösa med mjukisbyxor och munkjacka på oss, blekare än nån annan.
Och när klockan närmade sig 5-6 gav min hjärna upp och jag lyckades somna i av de obekvämaste ställningarna jag nånsin sett. Halva övrekroppen på en hård lädersoffa, fötterna uppe på min kappsäck så att min bak hängde i luften.

Och kl 7.15 lämnade vi ett dystert, grått och regnigt Sverige!
Flygbolaget som Fritidsresor arbetar med heter TUIfly och dethär var den bästa servicen jag någonsin upplevt på ett flyg!
Maten var helt okej också! Förutom varma måltiden bjöd de på kaffe minst 4 gånger och förstås så fick man även köpa godis, snacks osv.
 

Inga kommentarer: